Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Nawigacja

Treść strony

Samodzielne Stanowisko ds. Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  2. załatwianie spraw związanych z komunalizacją mienia ( ewidencja, gromadzenie),
  3. prowadzenie spraw z zakresu gospodarki gruntami oraz gospodarowania mieniem komunalnym,
  4. prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem mieniem gminnym i wspólnotami gruntowymi,
  5. prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem prawa pierwokupu nieruchomości, zajmowanie nieruchomości na cele obronne i wojskowe,
  6. prowadzenie spraw z zakresu ustalania opłat rocznych za użytkowanie wieczyste i zarząd nieruchomościami,
  7. zlecanie opracowywania planów rekultywacji gruntów,
  8. współdziałanie z organami samorządowymi, organizacjami społecznymi oraz sołectwami w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  9. współdziałanie w zakresie wynikającym z niniejszego zakresu czynności z właściwymi organami rządowymi administracji ogólnej oraz samorządowej,
  10. opracowywanie propozycji do projektów wieloletnich planów i programów z zakresu swego działania,
  11. sporządzanie okresowych informacji o realizacji zadań wynikających z ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  12. prowadzenie spraw z zakresu:

-gospodarki gruntami nierolniczymi stanowiącymi mienie komunalne, tworzenie zasobów gruntów pod zabudowę, ustalenie ceny za grunty, budynki, lokale i urządzenia, wyposażenie gruntów wchodzących do zasobu  w urządzenia komunalne,
-wydawania opinii dotyczących przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz zgodności podziału nieruchomości z planem zagospodarowania przestrzennego,
-oddawania gruntów komunalnych w użytkowanie wieczyste i zarząd,
-wydzierżawiania gruntów i nieruchomości komunalnych, zamiany gruntów,
-określania warunków wyłączenia gruntów rolnych z produkcji,

  1. prowadzenie spraw z zakresu prawa geodezyjnego, a mianowicie:

-przygotowanie materiałów w zakresie nazw wsi i przysiółków,
-oznaczenie nieruchomości i prowadzenie ich rejestru,
-ustalenie potrzeb oraz zlecanie opracowań geodezyjnych i kartograficznych,
-sporządzanie zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
-dokonywanie rozgraniczeń nieruchomości( współuczestnictwo),
-ochrona znaków granicznych,

  1. prowadzenie spraw zleconych przez Agencję Nieruchomości Rolnych:

-przygotowanie dokumentacji dla nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,
-organizowanie przetargów,
-sprzedaż nieruchomości,

  1. przygotowanie wykazów właścicieli nieruchomości, przy których planowany jest przebieg sieci wodociągowych,gazowych, linii elektrycznych i innych,
  2. regulacja stanu prawnego nieruchomości komunalnych,
  3. gospodarowanie zasobami komunalnymi lokali mieszkalnych i użytkowych,
  4. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie przydzielonych zadań
  5. współdziałanie z geodetami wykonującymi zadania w zakresie ustalenia przebiegu granicy nieruchomości sąsiednich z nieruchomościami gminnymi przy udziale innego pracownika wskazanego przez Wójta Gminy,
  6. zlecenie pomiarów geodezyjnych dotyczących działek komunalnych,
  7. przygotowanie dokumentacji przetargowej w zakresie wynikającym z niniejszego zakresu czynności,
  8. udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w tym prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe realizowanie zadań w tym przedmiocie,
  9. udział w pracach Stowarzyszenia Kraina Rawki,
  10. przygotowanie dokumentacji do orzekania o wywłaszczeniu nieruchomości w drodze odjęcia lub ograniczenia prawa własności lub innego prawa rzeczowego, ustalenie odszkodowań z tego tytułu,
  11. przygotowywanie dokumentów do sprzedaży nieruchomości komunalnych w postępowaniu przetargowym lub bez przetargowym,
  12. ustalanie opłat z tytułu dzierżaw gruntów gminnych, wynajmu lokali komunalnych,
  13. przyjmowanie i załatwianie wniosków o podział nieruchomości,
  14. przyjmowanie i załatwianie wniosków o wszczęcie, zakończenie, bądź umorzenie postępowania rozgraniczeniowego,
  15. prowadzenie dokumentacji dotyczącej granic administracyjnych Gminy,
  16. prowadzenie operatu numeracji porządkowej nieruchomości,
  17. prowadzenie spraw dotyczących zmian w zakresie powstawania lub likwidacji miejscowości,
  • autor informacji: Barbara Gąsiorowska
    data wytworzenia: 2017-01-23
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-06-21 12:12
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2017-01-23 13:35

Samodzielne Stanowisko ds. Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami

Inspektor ds. inwestycji i gospodarki nieruchomościami - Agata Magiera

  • autor informacji: Barbara Gąsiorowska
    data wytworzenia: 2017-01-23
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2011-06-21 10:26

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 1503
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-01-23 13:35

Urząd Gminy w Sadkowicach

Sadkowice 129A
96-206 Sadkowice

BSBR O/Sadkowice
09 9291 0001 0035 8648 2000 0010

Dane kontaktowe

tel./fax: 468156191, 468156167
           468156126, 468156110;

e-mail: ug@gminasadkowice.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek - piątek:
7:30 - 15:30.

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 980896
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-07-21 18:43

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl