Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Sadkowice

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Połączenie z tłumaczem migowym

Przejdź do: www.gminasadkowice.pl

Treść strony

Zadania zlecone obejmują:

  1. Administracja publiczna:
    1. z budżetu Wojewody - zadania zlecone realizowane z zakresu administracji rządowej wykonywane przez pracowników urzędu,
  2. Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa:
    1. prowadzenie bieżącej aktualizacji rejestru wyborców,
    2. przeprowadzenie wyborów, referendum,
  3. Opieka społeczna:
    1. przyznawanie i wypłacanie zasiłków stałych,
    2. opłacanie składek na ubezpieczenia zdrowotne określonych w przepisach o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia,
    3. organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
    4. przyznawanie i wypłacanie zasiłków celowych na pokrycie wydatków związanych z klęską żywiołową lub ekologiczną,
    5. prowadzenie i rozwój infrastruktury środowiskowych domów samopomocy dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
    6. realizacja zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej mających na celu ochronę poziomu życia osób, rodzin i grup społecznych oraz rozwój specjalistycznego wsparcia,
    7. świadczenia rodzinne,
  4. IV. Gospodarka komunalna i ochrona środowiska:
    1. oświetlenie ulic, placów i dróg,
  5. V. Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciw pożarowa:
    1. obrona cywilna.

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
  • opublikował: Administrator Systemu
    data publikacji: 2007-10-03 11:31
  • zmodyfikował: Administrator Systemu
    ostatnia modyfikacja: 2012-04-27 08:50

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 8931
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2012-04-27 08:50:27